Foto's bekijken - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Merel Dongen - WaarBenJij.nu Foto's bekijken - Reisverslag uit Jogjakarta, Indonesië van Merel Dongen - WaarBenJij.nu

Foto's bekijken

Blijf op de hoogte en volg Merel

02 December 2014 | Indonesië, Jogjakarta

Lieve allemaal,

Na 3 uur lang proberen heb ik het op gegeven. De foto's komen er maar niet op. Traag internet en dit blog zorgen ervoor dat de foto's niet geupload kunnen worden. Daarom heb ik mijn album op Facebook beschikbaar gemaakt voor iedereen. Zo kunnen jullie toch mijn foto's bekijken en een beter beeld krijgen van hoe het er hier uit ziet. Steeds als ik 'Facebook waardige' foto's heb zal ik het album updaten.

https://www.facebook.com/merel.vandongen.9/media_set?set=a.824670487583489.1073741829.100001216360503&type=3

Sorry dat het niet anders kan!

Liefs.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Merel

Hoi, Ik ben Merel! Dit jaar zal ik een paar keer op reis gaan voor mijn studie. Ik doe de PABO in Dordrecht. Op de planning staan nu: Amerika in mei, Indonesie-Java in september tot november. Hier zal ik stage gaan lopen op basisscholen en naar de universiteit gaan. Ik zal mijn best doen om af en toe een berichtje te plaatsen! xxxx

Actief sinds 11 Maart 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 12406

Voorgaande reizen:

08 September 2014 - 25 December 2014

Minor In Indonesie

17 Mei 2014 - 04 Juni 2014

America, here I come!

Landen bezocht: